Bestelling annuleren

In het geval dat u de bestelling wenst te annuleren, verzoeken wij u vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk te doen omdat anders uw bestelling al automatisch wordt verwerkt. Bestellingen die al zijn verwerkt en verzonden kunnen niet meer worden geannuleerd (slechts aan de deur geweigerd).

Annuleren kan op twee manieren:

1. In de e-mail met de bevestiging van uw bestelling staat er onder het overzicht een annuleringslink, wanneer u deze klikt wordt de bestelling automatisch geannuleerd. (Aan te raden voor de betaalmethodes: Afterpay, Paypal, iDeal of creditcard).

2. Contact opnemen met de afdeling verkoop. Dit kan per telefoon of per email Deze annuleringswijze is voor alle betalingsmethodes geschikt. Indien u reeds vooruit heeft betaald dan verzoeken wij u uw rekening gegevens naar ons te e-mailen zodat wij weten op welke rekening het teruggestort dient te worden. Terugstorting Indien u online heeft betaald via iDeal of creditcard, wordt het bedrag automatisch na enkele dagen terug op uw rekening gestort. In het geval dat u heeft vooruitbetaald, zal het bedrag enkele dagen worden teruggestort nadat wij uw rekening gegevens hebben mogen ontvangen.