Je winkelwagen is momenteel leeg!
Klachtenregeling
Hier bieden wij antwoorden op al jouw vragen omtrent onze klachtenprocedure.
Bij EuroPC streven we naar volledige klanttevredenheid. We begrijpen echter dat er situaties kunnen ontstaan waarin je niet helemaal tevreden bent met een aankoop of service. Daarom hebben we een uitgebreide klachtenprocedure, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. We zien je klachten als waardevolle feedback waarmee we onze producten en diensten kunnen verbeteren. Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen over onze klachtenprocedure.
Het is belangrijk om ons zo snel mogelijk te contacteren als je een probleem opmerkt met een product dat je bij ons hebt gekocht.
EuroPC neemt klachten zeer serieus en zal elke klacht normaliter binnen een werkdag beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan laten we je binnen een werkdag weten wanneer je een antwoord kunt verwachten.
Meestal kunnen we een klacht binnen een dag oplossen.
Ja, EuroPC biedt altijd garanties op haar producten.
Ja, voor meer informatie over het proces kun je contact met ons opnemen.
Neem contact met ons op via de beschikbare contactmanieren om een klacht in te dienen.
Als je niet tevreden bent met de oplossing, neem dan opnieuw contact met ons op zodat we verder kunnen werken aan een bevredigende oplossing.
Als er geen oplossing kan worden bereikt via bemiddeling, kun je contact opnemen met ICTWaarborg. ICTWaarborg is een certificeringsinstantie voor ICT-bedrijven waarbij EuroPC is aangesloten. Ze bieden een bemiddelingsmogelijkheid voor klanten als ze een probleem hebben met een product of dienst.
Ja, je kunt ook klagen over een dienst, zoals de reparatieservice. Voor meer informatie over dit proces kun je contact met ons opnemen.